Racsmány Mihály (szerk.)

A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei


Személyek

19 WSz-személy vett részt a vizsgálatban (átlagéletkor: 15;1; tartomány: 8–21;11; PPVT-átlag: 99,3; tartomány: 55–143). A WSz-személyekhez PPVT-pontszámban egy verbális kontrollcsoportot (VK) illesztettünk, amely 19 tipikus fejlődésű gyerekből állt (az illesztést egyéni alapon végeztük; átlagéletkor: 7;2; tartomány: 3;5–9;11; PPVT-átlag: 99, tartomány: 53–143). A résztvevők a produkciós és a megértési vizsgálatban is részt vettek, 3 WSz-személy kivételével, akik a megértési vizsgálat idején nem voltak elérhetők. Életkori kontrollcsoportot nem használtunk, mert korábbi, kisebb mintával végzett produkciós vizsgálatunkból kiderült (Racsmány, 2004; Lukács, Pléh, Racsmány, 2004), hogy ez a csoport plafonszinten teljesít a feladatban.

A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 500 2

Kötetünk az ismertebb fejlődési zavarok kurrens tudományos elméleteit és vizsgálómódszereit mutatja be. Az olvasó az egyes vizsgálati területek vezető hazai szakértőinek munkáin keresztül betekintést nyerhet az autizmus, a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar vagy a diszkalkulia kutatásának legfontosabb kérdéseibe.

Hivatkozás: https://mersz.hu/racsmany-a-fejlodes-zavarai-es-vizsgalomodszerei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave