Garaj Erika (szerk.)

Egészségügyi szervezetek menedzsmentje


Piaci rés mint vállalkozási lehetőség

Milyen úton kerülhet be egy egészségügyi vállalkozás a gazdasági vérkeringésbe? A közgazdasági szakirodalom számos üzleti stratégiát ismertet,1 amelyek megállják helyüket a klasszikus piaci körülmények között, de mit tehet egy kezdő vállalkozó az egészségügyi piaci viszonyok között? Számukra leginkább kézen fekvő lehetőség az ún. piaci rés stratégiája. Ennek lényege az, hogy a vállalkozó egy kicsi területen törekszik monopolhelyzetre. A piaci rés stratégia akkor számít sikeresnek, ha a stratégiát alkalmazók ellenállnak a versenynek. Sikeres alkalmazása abban rejlik, hogy a termék (egészségügyi szolgáltatás) fontossága ellenére észrevétlen marad a vállalkozás a versenytársak előtt.

Egészségügyi szervezetek menedzsmentje

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 528 6

Hivatkozás: https://mersz.hu/garaj-egeszsegugyi-szervezetek-menedzsmentje//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave