Garaj Erika (szerk.)

Egészségügyi szervezetek menedzsmentje


Egészségügyi vállalkozások fejlesztése és üzleti terve

Az egészségügyi vállalkozás számára is elsőrendűen fontos a megfelelő erőforrások megléte. Milyen elvárásoknak kell megfelelnie egy egészségügyi vállalkozásnak? A szolgáltató számára létkérdés az ügyfelek (páciensek) igényeinek folyamatos nyomon követése, folyamatos fejlesztése a költségek csökkentése mellett. Különböző egészségügyi és adminisztratív szolgáltatásokat szükséges összekapcsolni és koordinálni, különlegesen bizalmas adatokat kell létrehozni, melyeket tárolni, esetenként továbbítani szükséges. A megnövekedett költségek, a korlátozott mértékű visszatérítések, az alacsony hatékonyság és a változó minőség jelentős hatással van az egészségügyi szolgáltatások nyújtásának színvonalára. A hatékonyság növelése ún. holisztikus folyamatoptimalizálással – a megelőzéstől a rehabilitáción és utókezelésen át a klinikai diagnosztizálásig és terápiáig – lehetséges a különböző, a folyamatokban részt vevő egészségügyi beszállítók koordinálásával. A nem orvos egészségügyi vállalkozások nagy része gyógyítást kiegészítő (prevenciós, utánkezelési) tevékenységet végez, illetve tervez.

Egészségügyi szervezetek menedzsmentje

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 528 6

Hivatkozás: https://mersz.hu/garaj-egeszsegugyi-szervezetek-menedzsmentje//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave