Jászberényi Melinda (szerk.)

A kulturális turizmus sokszínűsége


Budapest Magyarország vonzó turisztikai célpontja

Berlin, Róma, London és Párizs mellett Budapest is felkerült a jelentős kulturális vonzerővel rendelkező európai nagyvárosok listájára. Épített öröksége és művészeti kínálata mellett az utóbbi időben a kreatív ágazatok (szórakoztatóipar, design és média) is egyre fontosabbá váltak. A magyar főváros igazi konkurenciája Bécs és Prága. A két, pezsgő kulturális élettel rendelkező város, hatékony turisztikai kampányaival újrapozicionálta Közép-Európát, és ezzel utat nyitott Budapest számára is, hogy a városlátogató turisták számára fontos célponttá válhasson. Lehetőségek széles tárháza várja a kreatív városmarketinges szakembereket, hiszen kínálatból igazán nincs hiány.

A kulturális turizmus sokszínűsége

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 522 4

A kötet hiánypótló, szellemisége, szakmai mondanivalója teljes mértékben megfelel a legkorszerűbb turizmológiai, kultúra- és menedzsmenttudományi elvárásoknak. Szerzőgárdája – a témához illeszkedően sokszínű – egyrészt a kutatói, oktatói oldalt, másrészt a kultúra és a média területét reprezentálja. Az egyes fejezeteket olyan szakemberek neve fémjelzi, akik hitelesen, a turizmus modern, transzdiszciplináris fogalomrendszerében gondolkodva adják közre a turizmus és a kultúra szimbiózisának egy-egy szegmensét. A feldolgozott témák izgalmasak, a turizmuskutatás és a turizmusipar fő áramlatához tartoznak, a szövegezés stílusa a tudományosság és a közérthetőség kritériumának egyaránt megfelel.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/jaszberenyi-a-kulturalis-turizmus-sokszinusege//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave