Jászberényi Melinda (szerk.)

A kulturális turizmus sokszínűsége


Kulturális városimázs-építés

A címmel tulajdonképpen egy célt is megfogalmazunk. A törekvést arra vonatkozóan, hogy Budapest imázsát, bel- és külföldre történő kommunikációját pozitív irányba tereljük. A Kulturális városimázs-építés című fejezet a különböző intézmények, projektek, vállalkozások, illetve az ezekért felelősséget vállaló, az ezeket működtető, különböző szakterületekről érkező emberek példáin keresztül mutatja be, hogy melyek azok a tényezők, amelyek a városimázst kulturális szempontból közelítették, illetve közelítik meg.

A kulturális turizmus sokszínűsége

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 522 4

A kötet hiánypótló, szellemisége, szakmai mondanivalója teljes mértékben megfelel a legkorszerűbb turizmológiai, kultúra- és menedzsmenttudományi elvárásoknak. Szerzőgárdája – a témához illeszkedően sokszínű – egyrészt a kutatói, oktatói oldalt, másrészt a kultúra és a média területét reprezentálja. Az egyes fejezeteket olyan szakemberek neve fémjelzi, akik hitelesen, a turizmus modern, transzdiszciplináris fogalomrendszerében gondolkodva adják közre a turizmus és a kultúra szimbiózisának egy-egy szegmensét. A feldolgozott témák izgalmasak, a turizmuskutatás és a turizmusipar fő áramlatához tartoznak, a szövegezés stílusa a tudományosság és a közérthetőség kritériumának egyaránt megfelel.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/jaszberenyi-a-kulturalis-turizmus-sokszinusege//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave