Jászberényi Melinda (szerk.)

A kulturális turizmus sokszínűsége


A Kulturális Turizmus Éve 2009 témaév

A Magyar Turizmus Zrt. 2006 és 2011 között a belföldi marketingkommunikációs tevékenységét egy-egy téma köré csoportosította, melynek keretében a témaévek során a források koncentráltabbá váltak, közös akciókat indítottak külső partnerekkel, és összességében sokkal hatékonyabban és eredményesebben tudtak megjelenni a piacon. Az 1. táblázatban láthatóak az adott év és a hozzá tartozó témák és szlogenek megnevezései.

A kulturális turizmus sokszínűsége

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 522 4

A kötet hiánypótló, szellemisége, szakmai mondanivalója teljes mértékben megfelel a legkorszerűbb turizmológiai, kultúra- és menedzsmenttudományi elvárásoknak. Szerzőgárdája – a témához illeszkedően sokszínű – egyrészt a kutatói, oktatói oldalt, másrészt a kultúra és a média területét reprezentálja. Az egyes fejezeteket olyan szakemberek neve fémjelzi, akik hitelesen, a turizmus modern, transzdiszciplináris fogalomrendszerében gondolkodva adják közre a turizmus és a kultúra szimbiózisának egy-egy szegmensét. A feldolgozott témák izgalmasak, a turizmuskutatás és a turizmusipar fő áramlatához tartoznak, a szövegezés stílusa a tudományosság és a közérthetőség kritériumának egyaránt megfelel.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/jaszberenyi-a-kulturalis-turizmus-sokszinusege//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave