Jászberényi Melinda (szerk.)

A kulturális turizmus sokszínűsége


Az élményen is túl: az átalakulás paradigmája és a turizmus

A turizmus motivációs szegmenseinek uralkodó paradigmája az 1990-es évek közepe óta az élmény volt (Pine–Gilmore, 1998). A kulturális turizmus értékelésében és fejlesztésében is meghatározó volt az egyes motivációs szegmensekben a keresett élmény típusának leírása. A turizmus mint élményfogyasztás jelent meg a tudományos közleményekben, és az élmény szó beépült a marketingkommunikációba is.

A kulturális turizmus sokszínűsége

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 522 4

A kötet hiánypótló, szellemisége, szakmai mondanivalója teljes mértékben megfelel a legkorszerűbb turizmológiai, kultúra- és menedzsmenttudományi elvárásoknak. Szerzőgárdája – a témához illeszkedően sokszínű – egyrészt a kutatói, oktatói oldalt, másrészt a kultúra és a média területét reprezentálja. Az egyes fejezeteket olyan szakemberek neve fémjelzi, akik hitelesen, a turizmus modern, transzdiszciplináris fogalomrendszerében gondolkodva adják közre a turizmus és a kultúra szimbiózisának egy-egy szegmensét. A feldolgozott témák izgalmasak, a turizmuskutatás és a turizmusipar fő áramlatához tartoznak, a szövegezés stílusa a tudományosság és a közérthetőség kritériumának egyaránt megfelel.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/jaszberenyi-a-kulturalis-turizmus-sokszinusege//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave