Vörösmarty Gyöngyi, Tátrai Tünde

Beszerzés

Stratégia, folyamatok, információ


Az IMP csoport kapcsolati modellje

A vevő–szállító kapcsolatokat elemző modellek között mindenképpen érdemes foglalkozni az IMP (International Marketing Group) kapcsolati modelljével (Hakansson, 1982). A modellt egy kutatócsoport alakította ki, még az 1980-as évek elején, de azóta számos vizsgálat épült rá, illetve fejlesztette azt tovább. A modell nem kifejezetten beszerzési fókusszal született, ugyanakkor középpontjában a vevő és szállító közötti kapcsolat áll. Bár nem helyezi előtérbe a beszerzési aspektusokat, széles ismertsége miatt azonban mindenképpen célszerű a beszerzési ismeretek közé beilleszteni.

Beszerzés

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

Nyomtatott megjelenés éve: 2010

ISBN: 978 963 295 614 5

A könyv a beszerzés témakörét elméleti és gyakorlati szempontból feldolgozva kíván olyan alapismereteket összegezni, mely segítséget jelent az oktatás során, továbbá hasznos áttekintést, rendszerezést nyújt gyakorló beszerzők számára. A beszerzés stratégiai jelentőségének növekedése, a beszállítói hálózatok szerepe, a beszerzési szervezet feladatai, vagy az elektronikus beszerzés mind olyan témák, melyekkel kapcsolatban a beszerzési szakma hazánkban is állandó vitákat folytat, a vállalati gyakorlathoz lassan zárkózik fel a közbeszerzés erősen szabályozott rendszere. A kötetbe beépülnek a hazánkban folytatott beszerzés-kutatások eredményei is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/vorosmarty-tatrai-beszerzes//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave