Demeter Krisztina (szerk.)

Termelés, szolgáltatás, logisztika


Továbbgondolásra késztető feladatok
  1. Hogyan strukturálná a beszerzési piackutatáshoz a beszerzendő adatokat?
  2. A beszerzés szerepének változásával párhuzamosan hogyan változott az, hogy egy beszerzőnek milyen képességekkel és tudással kell rendelkeznie?
  3. Melyek lehetnek a feltételei egy vevő–szállító között létrejövő együttműködő kapcsolat sikerességének?
  4. Hogyan mérhető (milyen elemekből áll) a beszerzési szervezet teljesítménye?
  5. Milyen tényezők befolyásolták a beszerzés vállalaton belüli szerepének változását az elmúlt években?
  6. Milyen előnyei illetve hátrányai vannak a globális beszerzésnek?
  7. Keressen példákat a fenntarthatóság beszerzésben való megjelenésére!

Termelés, szolgáltatás, logisztika

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 295 608 4

A Budapesti Corvinus Egyetem Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszékének könyvét ajánljuk, egy olyan könyvet, amely az oktatásban, gyakorlatban, kutatásban felhalmozott mintegy két évtizedes kollektív tudásanyagra épít. A „Termelés, szolgáltatás, logisztika” a felsorolt területek stratégiai vonulataira helyezi a hangsúlyt, stratégiai döntéseket, magyarázatokat, összefüggéseket felsorakoztatva azzal a céllal, hogy az Olvasók döntéseiket tudatosan és körültekintően tudják meghozni. Külön figyelmet szentel a hálózatos gazdaságnak, a globalizációnak, a szolgáltatások rendkívüli megerősödésének, vagy a fenntarthatóság kérdéseinek és következményeinek. A jól strukturált elméleti kereteket, fogalmakat, összefüggéseket számos gyakorlati példával támasztja alá, így azokat érthetővé teszi az elmélettől távolabb elhelyezkedő Olvasók számára is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/demeter-termeles-szolgaltatas-logisztika//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave