Demeter Krisztina (szerk.)

Termelés, szolgáltatás, logisztika


Összefoglalás

Ebben a fejezetben a minőség és annak menedzsmentje állt a fókuszban. A minőség ismérveit, minőségcéljait ma már szinte minden szervezet – legyen az üzleti vagy közfeladatokat ellátó intézmény, gyár, szolgáltatás vagy minisztérium – meghatározza magának. Az ismérvek és azok mért értékei alapján könnyen megállapítható az adott szervezet felkészültsége és hozzáállása a fogyasztókhoz. Mivel minden szervezet az ügyféligények kielégítésére törekszik, és a minőségmenedzsmentnek is a vevői igények minél magasabb fokú kielégítése áll a középpontjában, ezért a minőségmenedzsment a működés alapjait érinti.

Termelés, szolgáltatás, logisztika

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 295 608 4

A Budapesti Corvinus Egyetem Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszékének könyvét ajánljuk, egy olyan könyvet, amely az oktatásban, gyakorlatban, kutatásban felhalmozott mintegy két évtizedes kollektív tudásanyagra épít. A „Termelés, szolgáltatás, logisztika” a felsorolt területek stratégiai vonulataira helyezi a hangsúlyt, stratégiai döntéseket, magyarázatokat, összefüggéseket felsorakoztatva azzal a céllal, hogy az Olvasók döntéseiket tudatosan és körültekintően tudják meghozni. Külön figyelmet szentel a hálózatos gazdaságnak, a globalizációnak, a szolgáltatások rendkívüli megerősödésének, vagy a fenntarthatóság kérdéseinek és következményeinek. A jól strukturált elméleti kereteket, fogalmakat, összefüggéseket számos gyakorlati példával támasztja alá, így azokat érthetővé teszi az elmélettől távolabb elhelyezkedő Olvasók számára is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/demeter-termeles-szolgaltatas-logisztika//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave