Piskóti István

Businessmarketing-menedzsment

Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása


Előszó

Hosszú évek óta készültem a könyv megírására. Több mint tíz éve tanítom a businessmarketing tárgyat. Egyre inkább úgy vettem észre, hogy a fellelhető nemzetközi és hazai források, könyvek, cikkek, tanulmányok mellett szükség lenne egy „nem túl száraz” tankönyvre, annak érdekében, hogy a nappali tagozatos hallgatóim könnyebben barátkozzanak meg azokkal az összefüggésekkel, piaci folyamatokkal, amelyekkel nemigen találkoznak a mindennapi közegükben, vásárlásaiknál. Gyakorta először szakmai izgalom nélkül tekintenek a témakörre, s csak a megélt példáim megismerésével kezdenek business-marketingesekké válni. A könyv megírási szándékát erősítették a szakértői, kutatási, tanácsadói megbízásaim, saját vállalkozásaim is, ahol érzékeltem, hogy néha az érintett cégek munkatársainál, vezetőinél is következetlen a marketing szemlélete és gyakorlata, csak a közvetlen, saját partneri közegükre, tapasztalataikra, műszaki képességeikre korlátozódik üzleti döntéseik megalapozása. Nagyon sok tényezőt, összefügést hajlamosak figyelmen kívül hagyni, nem kellően alaposan végiggondolni, s ezáltal túlzott kockázatokat vállalnak vagy éppen nem merik megtenni a szükséges piaci lépéseket.

Businessmarketing-menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 755 5

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.

Dr. Veres Zoltán

tanszékvezető egyetemi tanár

Pannon Egyetem, Veszprém

Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.

az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/piskoti-businessmarketing-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave