Piskóti István

Businessmarketing-menedzsment

Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása


Célrendszer kialakítása

Az előző fejezetekben „belekóstoltunk” a piac, az ügyfél és a saját helyzetelemzés, a stratégiai pozíciómeghatározás sajátos kutatási, elemzési módszertanába, felidéztük a marketingtervezés, stratégiakészítés egyes businesspiaci súlypontjait, sajátos elemeit. A tervezés fontos feladatát képezi a szervezet, a vállalkozás céljainak az elemzésekre építkező kitűzése. A célok sokaságát kell teljesítenie egy cégnek, melyek logikusan kialakított rendszerét kell kialakítanunk az átfogó, elvi célok, törekvések, elvek meghatározásától a konkrét mennyiségi, eszköz jellegű célokig. A célhierarchia logikus, egymásra épülő kialakítása, azaz a célok tartalmi, szakmai, szervezeti, időbeni rendjének, összefüggés-rendszerének helyes kezelése, karbantartása nagymértékben meghatározza a piaci munka szervezettségét, eredményességét.

Businessmarketing-menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 755 5

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.

Dr. Veres Zoltán

tanszékvezető egyetemi tanár

Pannon Egyetem, Veszprém

Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.

az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/piskoti-businessmarketing-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave