Piskóti István

Businessmarketing-menedzsment

Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása


CSR – A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, nemcsak kommunikáció, nemcsak PR

A vállalatok társadalmi felelősségvállalása abból a koncepcióból indult ki, hogy a vállalatoknak az egyszerű profit szerzésen túl egyéb szociális kötelezettségei is vannak a társadalom felé. A CSR jelentősége és fontossága növekszik (Carroll–Shabana, 2010; Hetesi–Veres, 2013). A CSR-koncepció kialakulása óta számos területtel bővült a jogi felelősségtől kezdve az etikus magatartáson és a társadalmi tudatosságon át a fenntarthatóságig (Garriga–Melé, 2004). A társadalmi felelősségvállalás egy tág, multidiszciplináris területté vált, laza határokkal és eltérő perspektívákkal. A CSR (Corporate Social Responsibility) fogalom rendszerezésére több próbálkozás is történt. Frederick a fogalmi változás alapján négy osztályba sorolta a CSR-t:

Businessmarketing-menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 755 5

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.

Dr. Veres Zoltán

tanszékvezető egyetemi tanár

Pannon Egyetem, Veszprém

Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.

az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/piskoti-businessmarketing-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave