Piskóti István

Businessmarketing-menedzsment

Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása


CSR riportálás

A Craib Design and Communications és a PricewaterhouseCoopers LLP gondozásában készült CSR-trend jelentésből kiderül, hogy a vállalatok 23%-a használja a CSR-riport elnevezést (PricewaterhouseCoopers, 2009). 40%-uk fenntarthatósági jelentésnek (sustainability report) nevezi, 18%-uk vállalati felelősség riportnak (corporate responsibility reports), míg 5%-uk fenntartható fejlődés riportként használja. A kutatásban 1115 vállalat honlapját és CSR-riportjait vizsgálták meg a világ számos országából. A kutatásban 350 európai vállalatot is vizsgáltak. A vállalatok 75%-ának van CSR információja a honlapon, de csak 40%-uk jeleníti meg külön menüpontként. Nem minden vállalat készít évente jelentést, a vizsgált európai vállalatoknak is csak 74%-a. Főbb témakörök az európai jelentésekben: menedzsmentrendszerek, környezet, társadalmi támogatás, munkavállalók, egészség és biztonság, ellátási rendszer (supply chain).

Businessmarketing-menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 755 5

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.

Dr. Veres Zoltán

tanszékvezető egyetemi tanár

Pannon Egyetem, Veszprém

Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.

az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/piskoti-businessmarketing-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave