Bányai Edit, Novák Péter (szerk.)

Online üzlet és marketing


4. trend: Közösségimédia-marketing

Erről már talán hallottak… Az emberek ma már nem azért látogatnak az internetre, hogy „szörföljenek egyet”, hanem hogy „facebookoljanak”. Ezért minden vállalatnak rendelkeznie kell egy Facebook-stratégiával és az ennek menedzseléséhez szükséges erőforrásokkal mindaddig, amíg az a márka megítélése szempontjából nem ártalmas. Nestlé? Más vállalatok szerint B2B? A Twitter talán még fontosabb (lesz). Meg fogunk vizsgálni néhány olyan példát, amely rámutat arra, hogy az egyes közösségi oldalakon való sikeresség alapja abban rejlik, ha megértjük, hogy mit is szeretnénk elérni az egyes csatornák igénybevételével. Fontos, hogy világos legyen az értékajánlat, és meglegyenek az erőforrások a célba juttatásához. Azonban mindennek az alapja, hogy megfelelő legyen a tartalom, és jól kombináljuk a többi csatornával.

Online üzlet és marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 725 8

Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.

Liptay Gabriella marketingkommunikációs ágazati igazgató

Magyar Telekom Nyrt.

Az online üzletről és marketingjéről könyvet írni bátor vállalkozás, hiszen szinte a megjelenéskor már a múltról szól. A 11 szerző mégis maradandót alkotott, mivel olyan kérdéseket tárgyalnak, melyek kapcsán nem csupán új módszereket ismerhetünk meg, hanem olyan gyakorlati készségeket, képességeket sajátíthatunk el, melyek alkalmassá teszik az olvasót mint használót az online üzlet világában való eligazodásra, a mindennapokkal való lépéstartásra. A könyv tehát nemcsak felsőoktatási tananyag, hanem módszertan a vállalkozásoknak és gazdag muníció a kreatív továbbfejlesztők, az újat felfedezni és megvalósítani akarók számára.

Dr. Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

Hivatkozás: https://mersz.hu/banyai-novak-online-uzlet-es-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave