Bányai Edit, Novák Péter (szerk.)

Online üzlet és marketing


Ügyféltámogató e-mail

Az e-mail alapú kommunikáció egyik fontos területe az automatikus ügyfél-kommunikációs e-mailek küldése. Számtalan szolgáltató küld ilyen e-maileket, még a legegyszerűbb regisztrációs folyamatnak is része az ilyen kommunikáció. Az ilyen levelek tartalma a szolgáltatással kapcsolatos információkat tartalmazza, például regisztráció megerősítését, webáruház esetében a megrendelt termékekkel kapcsolatos információt, közösségi szolgáltatásokban valamilyen eseményről történő értesítést stb. Ezek az e-mailek ugyanúgy az üzleti kommunikáció részét képezik, mint az eDM-ek és a hírlevelek, és lehetőség van arra, hogy az alapinformációk mellett egyéb promóciós üzeneteket is elhelyezzen beléjük az üzemeltető.

Online üzlet és marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 725 8

Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.

Liptay Gabriella marketingkommunikációs ágazati igazgató

Magyar Telekom Nyrt.

Az online üzletről és marketingjéről könyvet írni bátor vállalkozás, hiszen szinte a megjelenéskor már a múltról szól. A 11 szerző mégis maradandót alkotott, mivel olyan kérdéseket tárgyalnak, melyek kapcsán nem csupán új módszereket ismerhetünk meg, hanem olyan gyakorlati készségeket, képességeket sajátíthatunk el, melyek alkalmassá teszik az olvasót mint használót az online üzlet világában való eligazodásra, a mindennapokkal való lépéstartásra. A könyv tehát nemcsak felsőoktatási tananyag, hanem módszertan a vállalkozásoknak és gazdag muníció a kreatív továbbfejlesztők, az újat felfedezni és megvalósítani akarók számára.

Dr. Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

Hivatkozás: https://mersz.hu/banyai-novak-online-uzlet-es-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave