Bányai Edit, Novák Péter (szerk.)

Online üzlet és marketing


Kereskedelmi innováció

Az online kereskedelem talán a legelső web 2.0-snak nevezhető szolgáltatásokat hozta a webre. Az apróhirdetési rendszerek és aukciós oldalak már a 90-es évek vége felé számos olyan tulajdonsággal rendelkeztek, ami a web 2.0-s szolgáltatások beérésével elterjedt az egész weben, többek között felhasználói tartalommal és személyes értékelésekkel. Mára úgy néz ki, hogy az e-kereskedelem ellenállhatatlanul tör előre még a recesszió ellenére is, sőt egyre újabb kereskedelmi megoldások jelennek meg, amelyek kihasználják a közösségi webben rejlő előnyöket. A web 2.0-s szolgáltatások közül talán a közösségi vásárlás jelenleg a legfelkapottabb és legdivatosabb trend, ezek a rendszerek vagy exkluzív kedvezményeket biztosítanak a korlátozott tagságnak, vagy olyan csoportos vásárlói kedvezményeket biztosítanak, amelyek csak akkor lépnek életbe, ha az adott ajánlatot elegen megvásárolják.

Online üzlet és marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 725 8

Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.

Liptay Gabriella marketingkommunikációs ágazati igazgató

Magyar Telekom Nyrt.

Az online üzletről és marketingjéről könyvet írni bátor vállalkozás, hiszen szinte a megjelenéskor már a múltról szól. A 11 szerző mégis maradandót alkotott, mivel olyan kérdéseket tárgyalnak, melyek kapcsán nem csupán új módszereket ismerhetünk meg, hanem olyan gyakorlati készségeket, képességeket sajátíthatunk el, melyek alkalmassá teszik az olvasót mint használót az online üzlet világában való eligazodásra, a mindennapokkal való lépéstartásra. A könyv tehát nemcsak felsőoktatási tananyag, hanem módszertan a vállalkozásoknak és gazdag muníció a kreatív továbbfejlesztők, az újat felfedezni és megvalósítani akarók számára.

Dr. Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

Hivatkozás: https://mersz.hu/banyai-novak-online-uzlet-es-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave