Bányai Edit, Novák Péter (szerk.)

Online üzlet és marketing


Online apróhirdetések

Az apróhirdetésekkel foglalkozó online vállalkozások közül a legsikeresebbek az autó-, ingatlan- és álláshirdetések. Míg az első két kategóriában a C2C hirdetések is jelentősek lehetnének, addig ezt a piacot is B2C hirdetések dominálják: az autókereskedők és az ingatlanközvetítők. További érdekessége e piacoknak, hogy 1-1 nagy meghatározó szereplő uralja, amelyek látogatottsága mögött messze elmaradnak versenytársai: a hasznaltauto.hu napi 120 ezer, az ingatlan.com havi 450 ezer különböző látogatót ér el.66 Az álláshirdetések piaca sokszereplős, piacvezetőnek a Sanomához tartozó profession.hu számít, amely naponta több mint 58 ezer, havonta több mint 540 ezer álláskeresőt ér el. Emellett természetesen sok vegyes apróhirdetést kínáló oldal működik, többségük ingyenes hirdetési lehetőséget (is) kínálva, amelyek közül a legnagyobb szereplők az expressz.hu, apronet.hu és startapro.hu.

Online üzlet és marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 725 8

Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.

Liptay Gabriella marketingkommunikációs ágazati igazgató

Magyar Telekom Nyrt.

Az online üzletről és marketingjéről könyvet írni bátor vállalkozás, hiszen szinte a megjelenéskor már a múltról szól. A 11 szerző mégis maradandót alkotott, mivel olyan kérdéseket tárgyalnak, melyek kapcsán nem csupán új módszereket ismerhetünk meg, hanem olyan gyakorlati készségeket, képességeket sajátíthatunk el, melyek alkalmassá teszik az olvasót mint használót az online üzlet világában való eligazodásra, a mindennapokkal való lépéstartásra. A könyv tehát nemcsak felsőoktatási tananyag, hanem módszertan a vállalkozásoknak és gazdag muníció a kreatív továbbfejlesztők, az újat felfedezni és megvalósítani akarók számára.

Dr. Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

Hivatkozás: https://mersz.hu/banyai-novak-online-uzlet-es-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave