Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


Felkészülés

Az ügynöknek megfelelően fel kell készülnie a tárgyalásra. Elsőként a kínálati oldalról, az eladni kívánt szolgáltatásról kell széles körű információkkal rendelkeznie. A legfontosabb szempont, amire az egész prezentációt építeni lehet, az a kérdés, hogy miért jár jól az ügyfél a vásárlással? A felkészülés során ellenőrizni kell, hogy megfelelően rendelkezésre állnak-e a szükséges technikai igények és az átadandó dokumentumok (névjegy, tájékoztató, felhasznált kutatási anyagok, internetes források megjelölése). Fontos, hogy az eladó a szolgáltatást kínáló cégről és a versenytárs ajánlatairól is tudjon, s rá tudjon mutatni arra a versenyelőnyre, amely az általa kínált terméket jellemzi.

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave