Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


Non food termékek

Az élelmiszer-kereskedelmi hálózatok nemcsak élelmiszereket forgalmaznak, hanem minden olyan terméket is, melyre gyakran szükség van a háztartásban. Gyűjtőnéven non food termékeknek hívják ezeket. Elsősorban a tömegkozmetikumok, tisztítószerek és néhány papíráru sorolható ide. E termékek eltarthatósága gyakorlatilag korlátlan, általában fel sincs tüntetve a csomagoláson. A non food termékek forgási sebessége lényegesen lassúbb, mint az élelmiszereké. Közös jellemzőjük, hogy nemcsak az élelmiszer-kiskereskedelemben kaphatóak, hanem több másik csatornán is. Több drogériahálózat is működik Magyarországon, emellett szakboltokban, vegyes kiskereskedésekben is kínálják e termékeket.

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave