Rekettye Gábor

Marketing a magyar kisvállalatoknak


A nem fogyasztási cikkek értékesítésének jellemző csatornái

Azon termékek és szolgáltatások piacán, amelyeken a vevők nem magánszemélyek vagy háztartások, jellemzően más értékesítési csatornák működnek. Itt is különbséget lehet tenni az ipari (termelői vagy üzleti) és az állami piacok között. Az ipari piac olyan vállalkozásokból vagy szervezetekből tevődik össze, amelyek azért szereznek be árukat és szolgáltatásokat, hogy azokat az általuk előállított termékekhez vagy szolgáltatásokhoz felhasználják. Legfontosabb típusai az ipari (üzleti) piacnak a következők: mező- és erdőgazdaság, halászat, bányászat, feldolgozóipar, építőipar, szállítás, kommunikáció, közszolgáltatások, bankok, pénzintézetek, biztosítás és szolgáltatóipar. Az állam közvetlen szervezetei pedig azért vásárolnak árukat és szolgáltatásokat, hogy megfelelően elláthassák a rájuk szabott állami funkciókat.

Marketing a magyar kisvállalatoknak

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 777 7

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A könyv mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft. Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét - bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával - újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. A szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el.

Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve fontos olvasmány lehet mindazoknak, akik nem csupán az iránt érdeklődnek, hogy milyen módon lehet egy cég termékeit jobban eladni, hanem azt is szeretnék megtudni, hogyan lehet mind a vevő, mind a vállalkozás számára előnyös, tartós értéket létrehozni.

Szerb László, egyetemi tanár, kisvállalati kutató

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-marketing-a-magyar-kisvallalatoknak//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave