Balaton Károly, Hortoványi Lilla, Incze Emma, Laczkó Márk, Szabó Zsolt Roland, Tari Ernő

Stratégiai menedzsment


A stratégiai menedzsment eszköztárának további elemei – benchmarking, outsourcing, reengineering

A rugalmasságközpontú stratégiai megközelítés további módszerei közül a benchmarking (Camp, 1989) a versenypozicionálás dinamikus szemléletét kívánja érvényesíteni: felkutatja és összehasonlítja a legjobb gyakorlati megoldásokat, figyelembe véve az összes lényeges vállalati sikertényezőt. Etalontulajdonságok és etalonvállalatok azonosítása, az elérendő teljesítményi szint meghatározása, benchmarking-következtetések diffúziója a szervezetben, operatív akciótervek kidolgozása, az élenjáró módszerek integrálása a vállalati folyamatokba – ezek a fázisok jelentik a benchmarking alkalmazási lépéseit.

Stratégiai menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 783 8

A Stratégiai menedzsment című kiadvány a felsőfokú gazdaságtudományi oktatás fejlesztésének egyik kiemelkedő példája. Az alapképzésben használatos Stratégiai és üzleti tervezés című könyv szerzői a mesterképzésre készítették el szakkönyvüket. Könyvük olyan munka, amit az oktatók és a hallgatók mellett a stratégiai menedzsmentben résztvevő szakemberek is haszonnal forgathatnak: az elmúlt évtized tartósnak ígérkező kihívásait, koncepcionális és módszertani újdonságait is tárgyalják a szerzők a stratégiai vezetés kontextusában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/balaton-tari-hortovanyi-incze-laczko-szabo-strategiai-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave