Balaton Károly, Hortoványi Lilla, Incze Emma, Laczkó Márk, Szabó Zsolt Roland, Tari Ernő

Stratégiai menedzsment


Vállalati stratégia és az internet

Az internetjelenség gazdasági és társadalmi hatása napjainkban szinte felmérhetetlen, felbecsülhetetlen. Több száz millió egyén és számtalan vállalat használja a világhálót; sokszorosára nőttek az online reklámokra költött pénzösszegek, szüntelenül terjed az internetes kereskedelem, s a világhálóra „terelődnek” a vállalaton belüli és a vállalatok közötti folyamatok. Az internet alkalmazásának hatásait vizsgálva a stratégiakutatók számára magától értetődően fogalmazódtak meg a következő kérdések:

Stratégiai menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 783 8

A Stratégiai menedzsment című kiadvány a felsőfokú gazdaságtudományi oktatás fejlesztésének egyik kiemelkedő példája. Az alapképzésben használatos Stratégiai és üzleti tervezés című könyv szerzői a mesterképzésre készítették el szakkönyvüket. Könyvük olyan munka, amit az oktatók és a hallgatók mellett a stratégiai menedzsmentben résztvevő szakemberek is haszonnal forgathatnak: az elmúlt évtized tartósnak ígérkező kihívásait, koncepcionális és módszertani újdonságait is tárgyalják a szerzők a stratégiai vezetés kontextusában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/balaton-tari-hortovanyi-incze-laczko-szabo-strategiai-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave