Papp-Váry Árpád

Márkázott szórakoztatás

A termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása


A szerzőről

Papp-Váry Árpád a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Marketing Intézetének vezetője, egyben a Turisztikai és Gazdasági Kar dékánja. A főiskolán a kereskedelem és marketing alapszak magyar és angol nyelvű programjáért felel, valamint a digitális marketing szakirányú továbbképzés társvezetője. Oktatott tárgyai a BKF-en a marketing alapok, a branding, a kisvállalati marketing, a reklám- és médiatervezés, az ország- és városmárkázás, valamint a termékmegjelenítés (product placement). A BKF-en többször elnyerte „Az év oktatója” címet, és külföldi egyetemeken is gyakran előad.

Márkázott szórakoztatás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 791 3

Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.

Sas István

reklámpszichológus, reklámfilmrendező

Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi „edutainment" műfaj eklatáns példája: szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon, színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény információkat.

Dr. Koltai Andrea

kereskedelmi vezető, Chello Central Europe

Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.

Nagy László

head of branded entertainment, Havas Media

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-vary-markazott-szorakoztatas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave