Papp-Váry Árpád

Márkázott szórakoztatás

A termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása


Impresszum

 
A jelen digitális kiadás alapjául a 2014-ben megjelent Márkázott szórakoztatás (Akadémiai Kiadó, Budapest) című mű szolgált
 
Sorozatszerkesztő
Veres Zoltán
 
Szerző
Papp-Váry Árpád
 
ISBN 978 963 05 9791 3
 
Kiadja az Akadémiai Kiadó,
az 1795-ben alapított
Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülésének tagja
1117 Budapest, Prielle Kornélia u. 21–35.
 
Első magyar nyelvű digitális kiadás: 2016
 
© Papp-Váry Árpád, 2014
© Akadémiai Kiadó, 2016
 
A kiadásért felelős az Akadémiai Kiadó Zrt. igazgatója
 
Minden jog fenntartva, beleértve a sokszorosítás, a nyilvános előadás, a rádió- és televízióadás, valamint a fordítás jogát, az egyes fejezeteket illetően is.

Márkázott szórakoztatás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 791 3

Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.

Sas István

reklámpszichológus, reklámfilmrendező

Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi „edutainment" műfaj eklatáns példája: szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon, színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény információkat.

Dr. Koltai Andrea

kereskedelmi vezető, Chello Central Europe

Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.

Nagy László

head of branded entertainment, Havas Media

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-vary-markazott-szorakoztatas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave