Izsó Lajos, Becker György (szerk.)

Termékélmény


Különböző statikus és dinamikus világítórendszerek alkalmazását kísérő élmények

Az alábbiakban két egymásra épülő, egy intelligens beltéri világítórendszer prototípusának kifejlesztését megcélzó statikus és dinamikus világítással kapcsolatos laboratóriumi kutatás néhány termékélményhez – a működő prototípus felhasználói fogadtatásához – kötődő eredményét adjuk közre. Ennek az – időközben megvalósult – rendszernek az „intelligenciája” abban áll, hogy a felhasználó szándékaihoz és aktuális pszichofiziológiai állapotához adaptív módon állítja be a helyiség világítását. Ez, kissé leegyszerűsítve, azt jelenti, hogy szellemi aktivitást igénylő tevékenységek esetén a rendszer aktivációnövelő, pihenés vagy relaxálás esetén pedig aktivációcsökkentő világítást nyújt. Más szavakkal, a rendszer – mint egy speciális intelligens termék – a kívánt aktivációt és relaxációt serkentőszerek (ideértve a túlzott kávéfogyasztást is), nyugtatók és altatópirulák helyett alkalmasan választott adaptív világítással igyekszik biztosítani.

Termékélmény

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 779 1

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal.

Hámori Balázs egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül? Az alapvetően pszichológiai indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és marketing vonatkozásaiba egyaránt.

Hoffmann Márta stratégiai fejlesztési igazgató

Hoffmann Research International

Hivatkozás: https://mersz.hu/izso-becker-termekelmeny//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave