Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán

Nonbusiness marketing


Az információáramoltatás másik célja: a népművész-társadalom szolgálata

A NESZ törekvése, hogy tagságát és a széles, népművészet iránt érdeklődő közvéleményt hírekkel, információkkal lássa el a népi kézművesség eseményeiről. Ezzel fontos kulturális missziót teljesít. Hogy ez a misszió minél hatékonyabbá váljon, a NESZ saját tevékenységét a teljes társadalom számára elérhetővé, nyitottá teszi. Nemcsak a Mesterségek Ünnepét segíti külön marketing- és kommunikációs stratégiával, hanem minden hozzá köthető fesztivált, eseményt, ahol a tárgyalkotó népművészet a közönség ízlését, szemléletét gyarapíthatja. A szövetség a tagjai számára Hírmondó – Mesterség és Művészet címmel periodikát jelentet meg, 2004-től évente 4 alkalommal megújítva, tartalmasabb és igényesebb formában. Ez a kiadvány népművészeti, kulturális periodika; cikkei tárgyalják az évszázados múltra visszatekintő hagyományokat és a népművészetben jelentkező mai kezdeményezéseket és új jelenségeket. A lap rendszeresen bemutatja a kézműves alkotókat, mestereket, időseket és fiatalokat, továbbá beszámol a szakma kiemelkedő eseményeiről, rendezvényeiről, tudósít a konferenciákról, ismerteti a díjazottak tevékenységét.

Nonbusiness marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 749 4

A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez.

A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.

A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és ettől a szöveg olyannyira élvezetes, hogy az oktatás és a gyakorlat igényeit egyaránt kielégíti. Röviden: a könyv egy újabb példája a szerzőktől már megszokott jó teljesítményeknek.

José Luis Vázquez Burguete

a Nemzetközi Nonbusiness Marketing Szövetség (International Association on Public and Nonprofit Marketing) elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/hetesi-veres-nonbusiness-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave