Piskóti István

Régió- és településmarketing

Marketingorientált fejlesztés, márkázás


Célrendszer a régió- és településmarketingben

Az előző fejezetben megismert elemzési eredmények, feltárt pozíciók ismeretében fogalmazhatóak meg azok a hosszabb, illetve rövidebb távra szóló célok, melyek az adott térség, település esetében reálisan felvállalhatóak, tervezhetőek. A célképzés tehát nem a vágyak összefoglalása, hanem az adott helyzet, külső és belső tényezők, szituációk által lehetséges, helyes törekvések megfogalmazása. A célrendszer kialakítása – miként azt a korábbiakban már hangsúlyoztuk – a célcsoportokra vonatkoztatott, a sajátos elvárásokat, igényeket, döntési és viselkedési, magatartási tulajdonságokat figyelembe vevő módszerrel történhet.

Régió- és településmarketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 726 5

A településmarketing hatékony megszervezéséhez nyújt segítséget ez a könyv, amely gyakorlati megközelítésével könnyen alkalmazható ismereteket tartalmaz. Különös érdeme, hogy a marketing alapjait a szakterületre adaptálva mutatja be, ezért megértéséhez nincs szükség előzetes marketingismeretekre. Mind a gyakorlati szakemberek, mind a marketingképzésekben részt vevő hallgatók számára jól hasznosítható, szakmailag kiforrott, igényes és érdekes szakkönyvet tart a kezében az olvasó.

Dr. Kandikó József, főiskolai tanár

a Magyar Marketing Szövetség alapító elnöke

Beruházásfejlesztési tanácsadóként is értékes, érdekes műnek tartom ezt a könyvet, melyben a marketing gyakorlatát a települések, régiók céljainak aspektusából vizsgálja a szerző. A régió- és településmarketing (RTM) sajátos működési mechanizmusait tekintve igen komplex ága a marketingnek, valahol a közigazgatás, az üzlet és a civil szféra találkozásánál. A sokszínű, hazai és külföldi példákkal gazdagított anyag arra sarkallja az olvasót, hogy újragondolja saját, nem egyszer rutinokra épülő tevékenységét, a gondolatébresztő ötletek pedig segítik abban, hogy meg is tudja újítani azt. Képessé tenni valakit a fejlődésre - ez az igazi hozzáadott érték!

Essősy Zsombor vezérigazgató

MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt.

Hivatkozás: https://mersz.hu/piskoti-regio-es-telepulesmarketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave