Bauer András, Berács József

Marketing


Bevezetés

A magyar gazdaság történetében több szempontból is fordulópontot jelent 2015. A legfontosabb talán az, hogy a 2008-as gazdasági világválság és a hibás magyar gazdaságpolitika eredőjeként kialakuló recesszió véget ért, amennyiben a magyar GDP már meghaladta a válság kitörésekor elért szintet. Az Európai Unió tagjaként a 2014–2020 közötti 7 éves tervezési ciklusban Magyarország jelentős, 7080 milliárd forint értékű, a GNI 3,6%-át kitevő nettó támogatást kap, amely 1 főre vetítve a második legmagasabb érték az Unióban. Az elfogadott felhasználási célok alapján ennek 60%-át gazdaságfejlesztési célokra, a Közép-Magyarországi Régiót leszámítva elmaradott, ún. konvergencia régiók felzárkóztatására lehet fordítani. Tud-e Magyarország élni ezzel a külső segítséggel? Képes-e saját maga is növekedésre, azaz legalább 4%-os éves GDP emelkedésre?

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave