Bauer András, Berács József

Marketing


A marketing vizsgálatának „3 dichotómia”-modellje

A marketinggel, mint tudománnyal foglalkozók számára a legnagyobb gondot az jelenti, hogy képesek-e jól rendszerezett és csoportosított ismerethalmazt nyújtani, és azt folyamatosan megújítani. Az alapvető kérdés, hogy mire terjedjen ki a vizsgálati kör. A marketing széles hatókörrel rendelkezik, mint korábban láttuk, ezt a következő fejezetekben részletesen is ki fogjuk fejteni. Az egyes fogalmak mögött meghúzódó marketingjelenségek osztályozására jól használható a Kotler által már 1972-ben javasolt, de más tudományterületeken is hasznosítható, ún. „3 dichotómia”-modell, amelyet Hunt fejlesztett tovább. (1.1. táblázat)

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave