Bauer András, Berács József

Marketing


Bevezetés

Hasonlóan a mottóban megfogalmazottakhoz a XXI. század marketingkutatóinak már nem az információk megszerzése okozza a legnagyobb gondot, hanem azok értelmezése, gyakran mennyiségük szűkítése és az igényelt tartalom kiválasztása. Nemcsak az információszerzés vált könnyebbé, hanem sokkal hatékonyabb megoldások is léteznek már vállalaton belüli megosztásukra. Fejlett rendszerek segítik ma már a döntéshozók ismeretekhez jutását, de terheltségük miatt ez gyakran mégis nehéz feladat.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave