Bauer András, Berács József

Marketing


A marketingtudás jellemzői és típusai

A marketingtudás területei igen szerteágazóak, egyaránt megtalálhatók a vállalaton belül és azon kívül. Nem sorolható fel kategorikusan, hogy pontosan milyen ismeretek relevánsak e szempontból, mert az adott ország, termékkategória és a vállalati működés egyaránt meghatározóak e szempontból. Más tartalmi elemek lehetnek fontosak a bányaiparban (például a cracking technológia specifikus szabályozása) és az internetes mémek (ismétlődő kulturális elemek) tulajdonosai számára (pl. a Grumpy Cat tulajdonosa nem folytat jelentős menedzsmenttevékenységet, de nyilvánvalóan „terméke” más mémekkel versenyez). A múlt század 60-as éveiben kezdődött az információrendszerek alaposabb kutatása, részben a rendszerszemlélet mint paradigma, részben pedig az egyre hatékonyabb informatika hatására. Ekkor születtek az ún. funkcionális információrendszerekre vonatkozó elképzelések is, mint például a marketing-információrendszer fogalma.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave