Bauer András, Berács József

Marketing


Kiknek szól a könyv?

Könyvünk elsődlegesen a mesterképzésben résztvevő hallgatókat szólítja meg. A mesterképzés során már nem az alapozás, hanem a kritikus elemzés és az elméleti keretek mélyebb megértése a cél. Ezért is kerüljük el az alapozó ismeretek megismétlését, jóllehet az alapszintű tudás meghatározásait, lényegi tartalmának összegzését jelen könyvben is megtalálja az olvasó. Építünk a hallgatók más tudományterületeken (közgazdaságtan, vállalat-gazdaságtan, pénzügy, szociológia, menedzsment stb.) szerzett ismereteire, megpróbáljuk azokat beépíteni a marketingproblémák megértésébe és megoldásába.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave