Bauer András, Berács József

Marketing


Fogyasztás és fogyasztói magatartás

A fogyasztás a növekedés egyik hajtóerejeként jelentős szerepet tölt be a közgazdaságtanban. Ugyanakkor a fogyasztás a szükségletek egyszerű kielégítésén túl képes lehet társadalmi pozíciók kifejezésére, egy csoporton belüli rangsor kialakítására, és természetesen szórakoztathat is. Scitovsky szerint az emberek nemcsak gazdasági aktorok, hanem mindent megtesznek, hogy izgalmi szintjüket fenntartsák részben a kultúrában elmerülve. A fogyasztói magatartás vizsgálata vállalati szemszögből történik, de nyilván nem elegendő az összetett jelenség megértéséhez. Jelentős szerepet kapnak a demográfiai és kulturális változók is, mint pl. a generációk szerepe (Hofmeister–Neulinger, 2011).

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave