Bauer András, Berács József

Marketing


Új irányzatok a magatartás-kutatásban – A posztmodern fogyasztó

A posztmodern elmélet, melyet a XX. század nyelvészei és filozófusai fejlesztettek tovább korábbi gondolkodók (Nietzsche, Heidegger, Freud) nyomán, a bizonytalanságot és a meghatározatlanságot emeli ki, s nem hagyta érintetlen a marketingelméletet sem. Mitev és Horváth (2008) több olyan jellemzőt határoznak meg, amely a posztmodern gondolatot a marketingben megjeleníti. A hiperrealitást az jellemzi, hogy az emberek saját maguk konstruálják meg világukat, és képzeletüket valóságként élik meg. Az a gondolat, amelyet Firat és Venkatesh (1995) fogalmazott meg 20 évvel ezelőtt, ma – a fogyasztói részvétel korszakában – teljesen hétköznapian hangzik:

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave