Bauer András, Berács József

Marketing


Bevezetés

A gazdasági életben lezajló tranzakciós folyamatok legnagyobb része szervezetek között zajlik. Ahhoz, hogy egy végső fogyasztó megvásárolhassa a gépkocsiját, a gépkocsiba beépített alkatrészeknek, az alkatrészekhez felhasznált nyersanyagoknak sok-sok termelő és kereskedő kezén kell keresztül menniük. Más szóval a végső fogyasztó által kifizetett árban megnyilvánuló tranzakciós költségek többszörösére is sor kerülhet a megelőző fázisokban. Az ennek bonyolultságából adódó menedzseri feladatok jelentőségét jelzi, hogy Schumpeter osztrák közgazdász az innovációk között felsorolja a beszerzést is. Az eladási oldalt képviselő marketingesnek tehát, hogy sikeres lehessen a szervezeti piacokon, fel kell készülnie arra, hogy vele megegyező tudású vagy a saját képességeit meghaladó, innovatív beszerzővel áll szemben.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave