Bauer András, Berács József

Marketing


Piacvezérelt és piacalakító megközelítés a stratégiában

A vállalatok számára különböző filozófiákat tükröző alapstratégiák állnak rendelkezésre, amelyek közül szinte étlapszerűen választhatnak a vezetők. A vállalat-gazdaságtan például a stratégiai irodalomra támaszkodva (Mintzberg, 2007) ilyennek tekinti a vállalkozói, az adaptív és a tervezői stratégiák megkülönböztetését (Chikán, 2006). Miközben elismerik, hogy a stratégiák nem alkalmazhatók vegytiszta formában, a környezet befolyásoló szerepe mellett nem elhanyagolható a vállalat mérete, története, a vezetés ambíciója, dinamizmusa, küldetéstudata vagy víziója. Ugyanakkor minden konkrét vállalati stratégia egy kicsit magában hordozza az összes lehetséges stratégiai irányzat egy-egy elemét.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave