Bauer András, Berács József

Marketing


Összegzés

A marketingstratégia középpontjában a vevőnek kell állnia. Ezt a triviális kijelentést árnyaltuk azzal, hogy a vevőt értelemszerűen magába foglaló piacot helyeztük stratégiai megközelítésünk fókuszába. A marketingdiagnózis fogalma az orvoslásból vett analógia, amely jelzi, hogy a diagnózist valamilyen terápiának, azaz stratégiának kell követnie. A piac megismerése azonban nagyon sok energiát, tudást igényel. A szokásos megközelítések, mint a SWOT-elemzés, a modern piaci szerkezet – a magatartás – és a teljesítmény elemzése mellett tárgyaltuk a stratégiai térképek elnevezésű megközelítést.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave