Bauer András, Berács József

Marketing


Közgazdaságtani megközelítés

A kereslet, a kínálat és az ár három olyan fogalom, amelyek a közgazdasági és különösen a mikroökonómiai elemzések újra és újra visszatérő elemei. A kereslet és a kínálat naturális, fizikai jellemzőkkel is leírható kapcsolatát az ár mint szabályozó eszköz kapcsolja össze. Közben a piaci mechanizmusok egyik legfontosabb tényezője a jövedelem mellett a fogyasztói hasznosság, a költség, a nyereség és sok más tényező mérlegelésére is sor kerül.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave