Bauer András, Berács József

Marketing


Többutas értékesítés (multichannel)

Az online világ terjedésével radikálisan kiterjedt azon értékesítési utak száma, ahol a vásárlási folyamat egy része vagy egésze online végezhető. A keresés, összehasonlítás, megrendelés, vásárlás nem feltétlen egy értékesítési úthoz kötött már, s a piaclefedés igénye miatt a vállalatok egyre inkább arra törekszenek, hogy optimalizálják az értékesítési utakat.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave