Bauer András, Berács József

Marketing


Információáramlás a fogyasztók körében, hálózatok

Az online véleménymegosztás alapjainak (Web 2.0) és platformjainak (közösségi hálózatok) erősödésével érezhetően felerősödött az a tendencia, hogy a médiaüzenetek tartalmát és időzítését a vállalatok egyre kevésbé képesek dominálni. A fogyasztók közötti információmegosztás, a szájreklám jelenségére az 1930-as években figyeltek fel a kutatók, jelentőségét növelte a tömeges média létrejötte, amely a vállalat által részben irányított kommunikációt támogatta.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave