Bauer András, Berács József

Marketing


Régi és új média

A reklám történetét végigkíséri a média gyors és állandó változása. A kezdeti hirdetőoszloptól a közösségi médiáig számtalan új és innovatív lehetőség között választhat a reklámozni kívánó vállalat. Természetesen az egyes médiaopciók és lehetőségek között állandó verseny zajlik (egy részük helyettesítő hatást gyakorol), alapvetően a fogyasztók médiahasználati szokások változásait követve. Jóllehet, a reklámkiadások nem feltétlen magyarázzák az egyes médiaopciók hatásosságát, az elmúlt évek kiadásait elemezve mégis számos következtetést vonhatunk le, melyet a 10.4. táblázat is szemléltet.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave