Gelei Andrea, Mandják Tibor (szerk.)

Dzsungel vagy esőerdő?

Az üzleti kapcsolatok hálózata


A szerkesztőkről

Gelei Andrea egyetemi docens 1990-ben végzett a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen (BKÁE). Az egyetemi tanulmányok befejeztét követően a BKÁE Vállalatgazdaságtan Tanszékén helyezkedett el, s azóta is az egyetemen dolgozik. 2003–2005 között a Vállalatgazdaságtan Tanszék Értékteremtő folyamatok menedzsmentje elnevezésű kutatócsoportjának vezetője, 2005-től a Vállalatgazdaságtan Intézet keretei között működő Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék megbízott vezetője, 2008-tól pedig tanszékvezetője. Egyetemi doktori fokozatát 1996-ban szerezte meg a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen, Beszállítótípusok és azok alapvető kompetenciái a hazai autóipari ellátási láncban című PhD-értekezését pedig 2007-ben védte meg a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Doktori Iskolájában. Számos külföldi tanulmányúton vett részt, köztük a Harvard Business School, a Massachusetts Institute of Technology intézményeiben, továbbá a Mannheimi Egyetemen.

Dzsungel vagy esőerdő?

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 868 2

Minden gyakorló menedzser, minden az üzleti tudományokat különböző szinten tanuló hallgató részére életbevágóan fontos azoknak a komplex üzleti hálózatoknak a megértése, amelyekben a vállalatoknak tevékenykednie kell. Ez a könyv az üzleti hálózatokra vonatkozó legfontosabb cikkek gyűjteménye, egyben avatott vezetőként segíti az olvasót az üzleti hálózatok megértésében és az azokban való eredményes cselekvésben. Meggyőződésem, hogy értékes olvasmány mindazok számára, akik érdeklődnek a modern üzleti élet valósága iránt.

David Ford

a „Business Marketing" könyv szerkesztője és társszerzője

a business marketing professzora

az IMP Group egyik alapítója

Az IMP kutatócsoport képviselői nem a vállalatot, hanem az üzleti kapcsolatot tekintik a gazdaság alapegységének. Vallják, hogy egy vállalat egyedül üzleti kapcsolatai révén nyerheti el értelmét. E kapcsolatok szövete maga az üzleti hálózat, mely globalizálódó világunkban mindinkább a versenyképesség, az innováció forrásává válik. Ajánlom e könyvet mindazoknak, akik szívesen bővítik ismereteiket e megközelítéssel, illetve azon fogalmakkal, melyek révén a hálózati gazdaság belső törvényszerűségei még inkább megragadhatóvá, elemezhetővé válnak.

Hernádi Zsolt

a MOL-csoport elnök-vezérigazgatója

Hivatkozás: https://mersz.hu/gelei-mandjak-dzsungel-vagy-esoerdo//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave