Borgulya Istvánné Vető Ágnes Ágota

Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben


A szerzőről

Borgulya Istvánné CSc a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara Gazdálkodástudományi Intézetének habilitált docense. Közel másfél évtizeden át tanszékvezető. Az MTA VSZB Kommunikációmenedzsment Albizottságának elnöke, a Gazdasági és Vállalati Kommunikáció Intézményközi Szellemi Műhely (GVKM) vezetője. Kutatási területe a szervezeti, a vezetői, a kultúraközi kommunikáció és kooperáció, a gazdasági és a vállalati kultúra. E témakörben kutatási projekteket vezet, konferenciákat, műhelymunkákat szervez, tréningeket tart. Oktatói munkája átfogja az egyetemi alap-, mester- és doktori képzést. Rendszeresen oktat és kutat külföldi egyetemeken: ausztriai, német, norvég, dán intézményekben. Kutatási eredményei külföldi és hazai szakfolyóiratokban jelennek meg. Több könyv és könyvfejezet szerzője és szerkesztője: Üzleti kommunikáció kultúrák találkozásában (1996), Kultúraközi, szakmai és szervezeti kommunikáció (2004), társszerzőségben: Vállalati kultúra (2004), Kommunikáció az üzleti világban (2007).

Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 017 5

A sikeres vállalatok mindegyike kiemelkedik abban, ahogyan tagjai a kommunikáció széles eszközrendszerét alkalmazzák. Ez az elgondolkodtató, sok gyakorlati példával kiegészített, átfogó mű biztos kézzel nyújt - akár azonnal alkalmazható - segítséget azok számára, akik a vállalati és egyéni eredményesség növelésére törekednek. Úgy vélem, ennek a könyvnek köszönhetően a közeljövőben sokszor örülhetünk majd azoknak a hazai és nemzetközi sikereknek, melyek a kommunikáció szerepének jobb megértéséből és hatékony vállalati alkalmazásából erednek majd.

dr. Kántor Sándor stratégiai kommunikáció és vállalati kapcsolatok vezérigazgató-helyettes

ELME Ipari Csoport Zrt.

A vállalatok egyik legnagyobb büszkesége a jól működő kommunikáció. Kincs, amit - megléte esetén - azonban nemcsak védeni, hanem (újra)tervezni, (újra)gondolni, és folyamatosan finomítani kell. Akinek ez eddig nem volt evidencia, e könyv elolvasását követően azzá válik. E szintetizáló, elemző kérdéseket felvető, több dimenzióban otthonosan mozgó munka remek lehetőséget biztosít arra, hogy a szakmabeli átgondolja, milyen is a munkáltató társaság kommunikációja, min lehet saját eszközeivel javítania, a laikus érdeklődő pedig egy új világba tekinthet be, mely vállalati értékteremtésről, a közös kultúra kialakításáról, az átgondolt, komplex kommunikációs folyamatokról szól. És mindez az elmélet-gyakorlat-esettanulmányok hármasának - kiváló arányérzékkel történő - bemutatásával: a klasszikus 4-4-2-es felállásban történik (10 fejezet 3 tematikus egységbe rendezve). VILÁGBAJNOK!

Dr. Németh Tamás főosztályvezető,Groupama Garancia Biztosító Zrt.

Mára a vállalati kommunikáció mint versenyelőnyt biztosító tényező és értékvezérelt vezetői tevékenység felsorakozott a cég piaci értékét növelő, hagyományosan elfogadott tényezők, azaz a versenyképesség, az innovációkészség és a nyereségesség mellé. A szemléletes példákkal alátámasztó mű azt az üzenetet közvetíti, hogy a vállalat a menedzsment, a szociálpszichológia és az információs technológia alapjaira összehangoltan építve juthat e versenyelőny és értéknövelés birtokába. A könyvet haszonnal forgathatja a menedzsment és a kommunikáció területén tevékenykedő vállalati szakember éppúgy, mint az oktatásban és a kutatásban dolgozók.

Vass Réka vállalati kapcsolatok vezető, British American Tobacco Hungary

Hivatkozás: https://mersz.hu/borgulya-kommunikaciomenedzsment-a-vallalati-ertekteremtesben//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave