Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment


A kiskereskedő szolgáltatásorientáltsága

Egy klasszikus áruházlánc akár 30-50 különböző szolgáltatást is kínálhat. A szolgáltatások köre függ az üzlettípustól, illetve a forgalmazott árucsoporttól is. Egy háztartási-vegyiárubolt kevesebb szolgáltatást nyújt egy parfümériához képest. Felmerül a kérdés, hogy különböző kiskereskedők összehasonlíthatóak-e szolgáltatásorientáltságuk alapján. A kiskereskedelmi vállalat szolgáltatásorientációja158 alapvetően 3 dimenzió alapján mérhető fel: a szolgáltatások száma, a szolgáltatások hatóköre, szolgáltatásnyújtás aktivitása alapján:

Kereskedelmi marketing és menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 016 8

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat.

Dr. Piskóti István igazgató

Marketing Intézet, Miskolci Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/agardi-kereskedelmi-marketing-es-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave