Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Szobaszerviz

Elsősorban 5*-os hotelekben szokásos és elvárt tevékenység, gondos munkát igényel a megszervezése. A szobaszerviz forgalmának jelentős részét általában a reggeli teszi ki. A rendelések felvételének egyszerűsítésére, racionalizálására általánosan használják az ún. „doorknob”-ot. Ez a vendégszobában elhelyezett nyomtatvány, amin feltüntetik, hogy a szobaszervizen keresztül milyen reggeli ételeket, valamint ebédet, vacsorát stb. lehet rendelni, s milyen áron.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave