Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Milyen a magyar vezető és menedzser?

Az ITD Hungary szervezésében megtartott tanácskozáson13 összességében pozitív kép alakult ki, a magyar vezetők és menedzserek többsége sok tekintetben megüti a nemzetközi mércét. Értékorientált, munkabíró, kitartó, nagyfokú alkalmazkodóképességű, hajlandó az új dolgok elsajátítására. Kényszerhelyzetben gyors, nyitott, tanulékony, jó szellemi képességű, szociálisan érzékeny. Gyenge pontok viszont: a szervezetlenség, a pontatlanság, a mobilitás-hiány, a nyelvtudás hiánya, az erősen hatalom orientáltság, a nemzeti büszkeségből adódó provincializmus.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave