Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Az ösztönzés, teljesítményértékelés

A motiváció, ösztönzés a vezetők egyik legnehezebb feladata. Ezen a területen jelenik meg a legközvetlenebb módon a munkáltatói és a munkavállalói érdek. A másik gond, hogy még nem találtak fel olyan ösztönző, bónusz-rendszert, ami mindenkinek megfelelt volna. Az ösztönzés eszköz a szállodavezetés kezében, hogy a tulajdonosi érdekeket jobban érvényesítse, illetve fokozza a dolgozók teljesítményét. Megkülönböztetünk anyagi és nem anyagi ösztönzőket, valamint egyéni vagy csoportos ösztönzőket.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave