Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Bevezetés

Egy szálloda sikeres működésének kulcskérdése az, hogy hogyan érvényesül a turisztikai piacon. Ebben a fejezetben ehhez a tevékenységhez kívánunk segítséget nyújtani. A szállodai marketingtémakör keretében foglalkozunk azzal a szemléletmóddal és magatartással, amely a piac/vendég elsődlegességét tartja szem előtt, és egész tevékenységét ez a gondolkodásmód hatja át. Kitérünk a piaci ismeretek megszerzésének módjára, és részletesen ismertetjük a szállodaiparban alkalmazható termékpolitika, árpolitika és értékesítési politika jellemzőit, sajátosságait.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave