Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Szállodai marketing fogalma és eszközrendszere

„A marketing egy vállalkozói magatartásforma, amely egy üzemet a piac igényeinek megfelelően épít fel, és piacorientáltan működtet. Egy szállodai szakembernek ismernie kell a vendégigényeket és azt ki kell elégítenie ajánlatával. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a keresletnek megfelelő szolgáltatást a megfelelő időben, megfelelő helyen és megfelelő áron, a legalkalmasabb módon, hatékony reklámmal és értékesítési technikával a megfelelő vendégkörnek kell nyújtani, hogy ezzel egy meghatározott nyereséget érjenek el.”17

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave